Binary Alternativ Ekspert Trend Trader


Trend Trader Review 8211 Scam Aware Her på Trustedbinaryreviews har vi aldri vært så overveldet med e-post og kommentarer om et bestemt program. Tidligere utgitt under saemnavnet, Trend Trader, er dette en re-release av et Binary Options trading system som har blitt massivt fornyet for dagens marked. TREND-Trader har blitt re bygget fra grunnen, tatt i betraktning alle tilbakemeldingene fra den forrige iterasjonen, inkorporert toppmoderne algoritmer og er nå tilgjengelig igjen for at vi skal bruke. Det har vært en omfattende beta-test (som vi ikke var med i), og flere involverte beta-testere har sendt over svært overbevisende bevis for at denne programvaren er vesentlig forskjellig fra alt annet vi har sett hittil. Rull ned til bunnen for å se videooversikten av Trend Trader-programvaren, med resultater fra en ny konto åpnet under et vennenavn. Jeg har vært trygg på at disse nye algoritmer er spot on. Jeg har blitt sendt skjermbilder fra nåværende TREND Trader-medlemmer som viser fantastisk fortjeneste. Men å være skeptiker som jeg er, vil jeg bare tro det når jeg tester det selv. Dessverre ble informasjonen sendt til meg i strengt selvtillit (det meste av bevisene var dekket under en streng ikke-avsløringsavtale), så jeg kan ikke legge det på nettsiden, men det har vært så betydelig imponerende jeg vil gjøre en ekte penger test på dette så snart som mulig. Hva er TREND Trader Trend Trader er Binary Options trading programvare som tilbyr funksjoner vi aldri har sett før i en pakke 8211 en manuell signal service, automatisk pilot trading og klikk for å handle alternativet også. Så du kan enten gjøre alt selv eller få programvaren til å gjøre det. Eller ha det beste fra begge verdener og velg bare dine foretrukne handler og handling dem rett fra programvarevinduet. 93 Nøyaktighet Minimal risiko Over 1000 dollar daglig fortjeneste Helt automatisert Over 1000 vellykkede forhandlere hver uke 24 timer 1 på 1 livstidsstøtte Konsistente oppdateringer Enkel å bruke Finansielle databaser Alle disse tingene er definitivt nok til å få meg interessert uten at hodene kommer opp fra andre handelsfolk. Salgssiden Jeg merker øyeblikkelig den falske knappheten som brukes på Trend Trader-forsiden. Det er en flekker venstre knapp øverst til høyre. som når jeg klikker på det forteller meg at det er 15 lisenser igjen. Det er også en liten popp oppe nederst til høyre med realtidsoverskudd, Trend Trader-medlemmer navn og beløp opptjent. Jeg har aldri virkelig brydde seg om denne typen skript, jeg synes det er ganske irriterende, men jeg har sett denne stilen brukt på mange salgssider, ikke bare i binærvalgsverdenen. Når det er sagt, hvis programvaren er så effektiv som vi kanskje tror, ​​kan skriptet være en noe vag indikasjon på frekvensen og mengden av profitt som skal gjøres globalt. Under Trend Trader-videoen, som dominerer denne forsiden, finner jeg en fin grafikk som forteller meg at denne programvaren er tilgjengelig på alle enheter. Ingen ord er vant til å si dette. Jeg liker det. Hva gjør Trend Trader forskjellig fra andre binære tilleggssystemer, jeg har ennå ikke funnet ut det, men her står det 93 nøyaktige. Det virker litt farfetched for å være ærlig. Jeg vil prøve å holde et åpent sinn som jeg har sett figurene, men egentlig 93 er høy. Det er en kul glidebryter mot bunnen av siden med Facebook og Twitter kommentarer ruller gjennom den. Fra et designperspektiv ser det veldig bra ut. TREND Trader video Videoen starter som de fleste gjør med en stemme og tekst. Konsernsjef i Trend Trader gjør et utseende, Jonathon Miller, og forklarer at han startet Trend Trader i 2011 med håp og ide om å knekke koden på finansmarkedet. Han har et team av de beste handelsmennene og analytikerne fra Wall Street, og til slutt har de sprukket det. De har opprettet en kraftig algoritme som bruker databasene den kobler til for å finne lønnsomme handler. Dette er den hellige grensen for binær opsjonshandel. Som sidenotat har jeg lenge antatt at de store handelshusene har hatt denne kunnskapen og teknologien i lang tid, men holdt hemmeligheten fast for seg selv. Det er bare et spørsmål om tid før andre utviklere knekker koden og låser opp hemmelighetene. Trend Trader er koblet til de største økonomiske databasene i verden, og bruker informasjonen til å finne gjentatte mønstre. Den bruker denne informasjonen til å finne når historien er sannsynlig å gjenta seg selv, og hvis nøyaktigheten er over 93, vil den plassere handelen. Videoen går inn i mye mer detalj, men det er den generelle ideen. Fangsten er at Trend Trader samler 0,30 cent for hver lønnsom handel du gjør. Systemet er helt gratis, og det er derfor. Men 0,30 cent er ingenting hvis det tjener penger som de sier. Det er en sjokkerende liten kommisjon for en handel som kan være verdt 1000. Denne videoen har ikke mange skjermbilder av fancy hus eller raske biler. Dette kan bare være bra Vi har alle sett nok av disse til å fylle levetiden til en stor familie av katter. Det er to testimonialer som du også kan sjekke ut nederst på forsiden. Nå vil jeg gjette at vitnemålene er skuespillere, men det alene viser seg ikke så mye som de fleste salgsvideoer er laget med skuespillere, det er det de er for. Faktisk da jeg sjekket deres ansvarsfraskrivelse på nettstedet, sier det faktisk, og jeg sitere 8220 For å beskytte privatlivet til våre mange kunder og ansatte, kan profesjonelle aktører ha vært vant til å skildre erfaringen fra ekte kunder og handelserfaring av våre ansatte. All informasjon og resultater presentert av TRENDtrader har blitt verifisert og godkjent av eksperthandlere8221 Fair play på gjennomsiktigheten på den ene gutta. Vi respekterer at mye i en bransje nylig tarnished med en oversvømmelse av falske skuespillere og falske påstander. De forklarer også i denne videoen at 93-nøyaktigheten er prosentandelen av nøyaktighet som det må være for Trend Trader-programvaren for å gjøre handelen. Den andre Trend Trade-siden I videoen forteller Jonathan Miller oss at vi må opprette vår nye meglerkonto og finansiere den. De jobber bare med denne bestemte megleren. Resten av siden har samme informasjon som forsiden, med unntak av FAQ-delen. Dette virker ganske komplett, de fleste spørsmål besvares. Det er en supportavdeling å kontakte hvis du har flere spørsmål. De har blandet innholdet litt opp, men i hovedsak er det samme informasjon. Det er en liten glidebryter på bunnen med realtidsoverskudd, disse er en Trend Trader-medlemmer og beløpene som er gjort i de siste handlingene som skyver sammen. Eller i det minste er det slik det ser ut. Virkelig det er et fint fancy skript. Konklusjon Jeg må si om jeg ikke hadde hørt det fra hestene munnen, så jeg ville ikke være så sikker på min mening akkurat nå. Jeg skal teste Trend Trader ut selv som jeg må vite om dette er den virkelige avtalen. Jeg liker potensialet i programvaren 8211 med signaler, automatisk handel og klikk-til-handel alt i ett. Det er bra for enhver handelsmann, selv om 93 nøyaktighet virker litt over toppen. Men hei, de fleste markedsføringsselskaper vil pynte seg litt. Let8217s tar det som grunnlag 8211 sier de8217ve har pyntet 10 8211 that8217s fortsatt rundt 85 suksess som ville være fantastisk. Så vi vil holde et åpent sinn på denne. Men det er noen ting jeg ikke likte på denne nettsiden. Videoen er ikke dårlig 8211 Jeg har sett så mye verre, men jeg har sett mye bedre. Å være en god programvare og handelsselskap betyr ikke at du er god til markedsføring, så vi kan tilgi disse mindre problemene. Beviset er i pudding, som vi sier. Når det er sagt, liker jeg Trend Trader nettside design og det faktum at det ikke er en overflod av attester og falske utsagn her. Ingen virkelige svindelklokkene ringer på denne Trend Trader-siden for å få meg til å holde meg borte. Med det sagt vil jeg registrere meg med megleren, ved hjelp av detaljer jeg vil ikke dele av åpenbare grunner, og jeg vil begynne å teste Trend Trader Software. Så snart jeg har noen relevant informasjon, skal jeg oppdatere dere alle. For å sjekke ut Trend Trader for deg selv, klikk her. Vennligst hjelp meg å spre ordet ved å dele denne Trend Trader-anmeldelsen på ditt sosiale medier nettverk. Og ikke glem å abonnere på YouTube-kanalen min for å få alle mine siste anmeldelser. Jeg har også et nyhetsbrev du kan abonnere på på min hjemmeside. 11. februar 2016 klokka 5:43 Hei Louis, jeg har nettopp meldt meg til trendhandler. På grunn av tilkoblingsproblemer endte jeg imidlertid med å signere to ganger med samme e-postadresse. Det fungerte andre gang, og på trendtrader-appen ble jeg fortalt å opprette en konto hos Bloombex, men jeg kunne ikke få 8220Email allerede eksisterer8221 feil). Jeg prøvde å logge med en annen e-postadresse da jeg ringte fra BinaryBook. Agenten sa at det var å hjelpe meg med min nye Trend Trader-kontoopprettelse. Jeg gjorde et innskudd på 250 med ham. Når jeg logger på BinaryBook, kan jeg se innskuddet mitt (jeg har selv gjort noen manuelle handler og vant de fleste), men når jeg kobler til min traderkonto (med samme legitimasjon), ser jeg fortsatt Bloombex-kontoaktiveringssiden , og balansen min viser 0.00 Er det en forsinkelse før trendtrader-appen blir synkronisert med megleren Kan du hjelpe meg med den 11. februar 2016 klokken 12:40. Dette kan bety at kontoen din ikke er koblet riktig, eller at din meglerkonto er ikke bekreftet riktig. Du kan sende e-poststøtte for å sjekke eller sende meg infotrustedbinaryreviews og I8217ll videresende den til å støtte deg. Gi meg beskjed til megleren og e-postadressen du pleide å melde deg på. 10. februar 2016 kl. 12:13 Jeg startet Trend Trader for 1 måned siden med bloombex, og min første saldo vokste 4 ganger. Men i de siste to ukene slår min ITM bare 50, så jeg mister stadig penger. Hvordan er resultatene dine nylig med TrendTrader Hva er din innstilling Takk for dine vurderinger 12 februar 2016 klokka 11:46 Hei Ben, Trend Trader er satt til 90 styrke, alle valutaer er krysset, jeg har nylig tatt sølv og gull og Jeg har også tatt Apple og Google av. 9. februar 2016 klokka 5:33 hei louis, jeg hadde registrert trendhandler og signert til den tildelte meglerbinary boken, og jeg legger opp 250 til binært alternativ, men hvorfor trendhandler ser 0-hvor som det er 250 i binær Bestill takk 11. februar 2016 kl. 12:52 Dette kan bety at kontoen din ikke er koblet riktig, eller at din meglerkonto ikke er bekreftet riktig. Du kan sende e-poststøtte for å sjekke eller sende meg infotrustedbinaryreviews og I8217ll videresende den til å støtte deg. Gi meg beskjed til megleren og e-postadressen du pleide å melde deg på. 9. februar 2016 klokken 16:18 da jeg registrerte meg for trendhandler hadde jeg 6 forskjellige meglere ring meg, hvorfor skjer dette 11. februar 2016 klokken 12:54 De er alle etter din virksomhet, I8217m redd, bare ikke bli presset til å gjøre det noe du ikke har råd til å gjøre. 1. februar 2016 kl. 14:54 Alle bør prøve dette etter min mening ikke for vanskelig å få litt ekstra penger. 1. februar 2016 klokken 16:19 Glad it8217s jobber for deg. 1. februar 2016 kl 7:41 Jeg har nettopp registrert meg hos trendhandler og jeg ble tildelt Options Financial Markets som megler, men da mottok jeg en samtale og e-post fra Binær bok som hevdet at de hadde fått meg detaljene fra trendhandleren . I8217m forvirret kan du hjelpe 7. februar 2016 klokka 21:05 Hei, det er din backup megler i tilfelle kontoen isn8217t koblet riktig. Du kan fortsette med Valg FM. 1. februar 2016 kl 02:18 Jeg har nettopp logget på Trend Trader, men det viser meg ikke megler hvor jeg kan sette inn penger. Kan du hjelpe vennligst Louis. 5. februar 2016 kl. 15:52 Dette kan bety at kontoen din ikke er koblet riktig, eller at din meglerkonto ikke er bekreftet riktig. Du kan sende e-poststøtte for å sjekke eller sende meg infotrustedbinaryreviews og I8217ll videresende den til å støtte deg. Gi meg beskjed til megleren og e-postadressen du pleide å melde deg på. 8. februar 2016 klokken 16:29 Hei Louis, mange takk for din hjelp, jeg sender deg detaljene til deg snart. 8. februar 2016 klokka 16:36 I8217ve har prøvd å gå inn på innloggingssiden, men til ingen nytte. Det ser ut til at nettsiden er nede. 28. januar 2016 klokken 14:36 ​​I8217ve hadde Trend Trader siden desember 2015 og min første eierandel har vokst x6 og har trukket noen tilbake for å betale ut regninger. Alt takk til deg Louis. 28. januar 2016 kl. 13:45 Hei Louis Les kommentarene I8217 har vi lagt merke til at det er noen få personer som har surfer fra dårlige tilkoblinger samme som jeg har og mistet innskuddet mitt. hva jeg liker å vite er, bør jeg legge inn innskuddet mitt på meglerens nettsted eller inn i robotsiden. Kan være et raskt hint i gjennomgangsvideoer Takk Bob 7. februar 2016 kl. 21:00 Hei Bob, beklager for sent svar. Best å gjøre innskuddet som jeg gjør, snart du kommer til medlemmene, ellers kan du få problemer med å linke kontoene8230 27. januar 2016 kl 19:18 Jeg har nettopp meldt meg hos Trend Trader og deponert 250. Jeg ble tildelt Banc De Binary som megler som jeg er fornøyd med. Dessverre har jeg ennå ikke prøvd systemet fordi jeg må vente 48-72 timer for at de skal verifisere kontoen min. Jeg antar at dette er vanlig praksis 1. februar 2016 klokken 16:43. Tradingstrategi De aller fleste binære alternativstrategier er utformet for å utnytte fordelene med trender. Ekspert konsensus anbefaler at å skaffe seg en god forståelse om dette aspektet av handel er en av de optimale måtene å oppnå konsistent fortjeneste. Så, hva er trend trading strategi og hvorfor er de så spesielle? En kort introduksjon er nå presentert. Trender definerer den nåværende dominerende retningen der prisen på en eiendel går fremover. For eksempel, hvis prisen har klatret i verdi for litt lang tid, blir denne bevegelsen kalt en bullish trend. Tilsvarende, hvis prisen har gått ned i en veldefinert kanal, så er dette en bearish trend. Eksempler på begge er tydelig vist på neste diagram. Livstiden til trender kan variere vesentlig fra et par timer til flere måneder. Mange handelsmenn forsøker å maksimere fortjenesten deres fra handelsutviklingene ved å prøve å identifisere sine etableringspunkter. En kjent maksimal oppsummerer denne viktige handelsfunksjonen ved å si: Trenden er din venn. Hvis du baserer en strategi på trender, kan du gi deg gode muligheter til å utnytte den lukrative Touch-binære opsjonstypen som kan utbetale mer enn 300. Hvorfor anses Trends å være så viktig og ideell for binære alternativstrategier Dette skyldes at en av deres primære attributter er deres levetid. I hovedsak, hvis du oppdager at prisen på en bestemt eiendel har utviklet seg innenfor en veldefinert trend for en stund, kan du anta at den vil fortsette å gjøre det for nært forestående fremtid. Dette skyldes at en seriøs katalysator må materialiseres for å skape en prisendring. Med andre ord, trender er de fysiske manifestasjonene av dagens investorstemning. Som sådan er de gode verktøy for å strukturere binære alternativer strategier. Slike teknikker kan vellykkes brukes til alle typer eiendeler, for eksempel aksjer, valutaer, råvarer og indekser. De kan være bare enkle saker eller så komplekse som du vil. La oss nå evaluere en enkel trend binær opsjonsstrategi som benytter en utløpstid på 1 dag. Når du distribuerer denne strategien, er din opprinnelige oppgave å utarbeide en metode som vellykket kan identifisere trender. De vanligste metodene for å nå dette målet er å bruke enten et enkelt glidende gjennomsnitt (SMA) eller eksponentielt glidende gjennomsnitt (EMA). Denne tidligere produserer avlesninger som viser gjennomsnittsprisen for endring over en angitt tidsperiode, men har en tendens til å bane markeder. Da EMA overvinter dette problemet ved å tildele mer vekt på nyere avlesninger, vil den bli brukt i dette eksemplet. Følgelig vil denne tilnærmingen benytte EMA for å generere fortjeneste fra intradagens flyt av eiendeler. I hovedsak vil strategien avhenge av å finne kvalitetshandlingsmuligheter ved å oppdage overgangene til EMAer basert på forskjellige tidsperioder. Disse hendelsene betyr betydelige endringer i prisets momentum som ofte annonserer fødsel av nye trender. I utgangspunktet er det primære konseptet med denne strategien å oppdage trender i den første delen av en handelsdag, og deretter tjene på dem ved å utføre binære alternativer støttet av sluttidens utløpstid. Spesielt er disse trinnene du må følge: Åpne handelsdiagrammet for den valgte eiendelen din ved hjelp av 30-minutters tidsramme. Installer 10 periode og 20-periode EMA tekniske indikatorer Et signal til å utføre et nytt binært alternativ vil bli generert når den raskere - flyttende 10EMA krysser over eller under den langsommere bevegelsen 20EMA. Imidlertid er disse hendelsene kun omsettelige dersom de oppstår i løpet av de første to timene etter åpning av markedet, f. eks. 9.30am EST for New York Exchange Market. Hvis alle disse bestemmelsene er oppfylt, utfør deretter et binært alternativ basert på dominerende prisretning ved å bruke en engangs utløpstid. Følgende diagram viser eksempler for både CALL og PUT binære alternativer. Forutsetninger for denne strategien anbefaler at de beste resultatene oppnås hvis den valgte eiendelen har handlet en trend som har eksistert i noen lengre tid, f. eks. uker eller måneder. Dette skyldes at du da bare forsøker å utnytte intradagens bevegelser av pris mot en veldig sterk trendende bakgrunn. I utgangspunktet laster du oddsen til din fordel for å oppnå konsekvent suksess. Traders vedta en slik klok tilnærming har registrert vinner-til-tap-forhold på 70 til 80. Du må også sette pris på følgende nedsatt risiko for denne binære opsjonsstrategien. I utgangspunktet, som det avhenger av et glidende gjennomsnitt som er en forsinkende indikator, vil signaler bli generert som vil ligge litt bak dagens markedsforhold. Det er derfor du må bruke en lengre utløpstid på minst en dag for å gi de underliggende grunnleggende faktorene nok tid til å drive prisen i din foretrukne retning. En av de viktigste fordelene med trendstrategier er at EMA-kryssene kan være forbundet med betydelige prisbevegelser som illustrert på diagrammet ovenfor. Dette betyr at de kan gi deg gode muligheter til å distribuere Touch-binære alternativtypen. Som du kan forvente at prisen kan flytte en stor avstand i løpet av dagens handel, er det gode muligheter for at det kan slå ditt forvalgte mål og registrere et in-the-money resultat. Du kan da samle utbetalinger på 300 eller mer. Du må imidlertid øve denne tilnærmingen mye ved hjelp av en demo-konto på grunn av økte risikoer. Til slutt må du nøye evaluere virkningen av eventuelle store økonomiske datautgivelser, da de kan få betydelig innvirkning på prisbevegelsene til den valgte eiendelen. Følgelig kan det være lurt å unngå slike hendelser som er i stand til å øke prisen uforutsigbarhet når du handler med en trend-binær opsjonsstrategi. Hva er binære alternativer? Binære alternativer er en type alternativ der utbetalingen er strukturert for å være enten et fast beløp av kompensasjon dersom opsjonen utløper i pengene, eller ingenting i det hele tatt hvis opsjonen utløper ut av pengene. Disse typer alternativer er forskjellig fra vanille-alternativer og er også noen ganger referert til som alt-eller-ingenting-alternativer eller digitale alternativer. Sannheten om binære alternativer Binære alternativer har blitt svært populære og tiltrekker seg mange nybegynnere, som finner lettere å handle binære alternativer enn å gjøre faktisk handel, fordi stillingsstyring er ute av ligningen. De fleste føler at de har en kant fordi de kan lese tekniske diagrammer, men ignorerer at kortvarige prisbevegelser er helt tilfeldige og har ingenting å gjøre med teknisk analyse. Binære alternativer har en utløptid, og dermed kutter du fortjenesten i to dimensjoner: pris og tid. Oddsen for fremtidig pris som ligger over dagens pris i en fast tidsperiode er alltid en 50 sjanse, og dermed handler binære alternativer faktisk er gambling. Selvfølgelig bør ikke all bruk av binære alternativer betraktes som gambling. Binære opsjoner kan brukes som forsikring for å sikre faktiske posisjoner i andre eiendeler, for eksempel gull, sølv eller aksjer. Men gjør ingen feil, trading binære alternativer uten en underliggende handelsstrategi er gambling. Den matematiske sannheten er at ved å bruke faste 50-50 innsatser, har megleren en kanten, og du må være riktig 55 av tiden for at spillet ditt skal ha en nøytral forventet verdi i det lange løp. Ingen, uansett hvor kunnskapsrik, kan konsekvent forutsi hva en lager eller vare vil gjøre innen kort tid. Vil Apple-aksjer gå opp eller ned i løpet av de neste 10 minuttene, med mindre det bare har vært noen store kunngjøringer fra selskapet, det er ingen måte å gjette på det. Den gode nyheten Den gode nyheten er at det binære alternativmarkedet gir deg mulighet til å finne handler med positiv forventet verdi, fordi ikke alle spill har samme kostnader eller har samme utbetaling. Ville du satse 25 og få betalt 75 for en vellykket myntflip Du burde definitivt, fordi utbetalingen din overskrider oddsene for arrangementet, og du vil tjene penger i det lange løp. Dette kan også oppnås i det binære alternativmarkedet, alt du trenger er litt tålmodighet. For eksempel, hvis markedssentimentet er veldig bullish, kan du finne svært billige put-alternativer rett etter at den nåværende linjen har åpnet. Det er ikke uvanlig å se settalternativer priset til 35 eller 40 rett etter at bar åpnes under en opptrinn. Dette er fantastisk, fordi du er i stand til å satse på en 5050-begivenhet med en utbetaling på 3565 eller 4060. Det er heller ikke uvanlig å finne anropsalternativer som er priset til 35-40 dersom markedssentimentet er bearish. Videre er det et rimelig tidsvindu etter at baren har åpnet der du fortsatt kan sette innsatsen med samme mulighet for å være riktig: 50. Faktisk handel er mer lønnsom enn binær opsjonshandel, men trenger mer kunnskap fordi næringsdrivende må implementere exitstrategien. Hvis du er en nybegynner, anbefaler jeg deg å studere og lære å handle. Start her Slik handler du Trading med Pz Binær Options-indikatoren er et stykke kake. Indikatoren analyserer prishandlingsmønstre og viser viktig informasjon i øverste høyre hjørne av diagrammet ved strekkavslutning. Hvor mye skal du betale for et anropsalternativ Hvor mye skal du betale for et put-alternativ Kan handelen fortsatt plasseres Ta en titt på noen eksempler nedenfor: Mer informasjon Indikatoren viser tidligere verdier på diagrammet og implementerer en relativ styrke-oscillator som måler Den generelle tendensen ved bruk av to bevegelige gjennomsnitt: Hvis hovedlinjen er over signallinjen, har stolper en tendens til å lukke over åpen pris og omvendt. Videre er sterke breakouts eller falske breakouts retningsmessige faktorer å ha i telling, og er portrayed på diagrammet ved å følge lysestaken data. Ofte stilte spørsmål Denne indikatoren viser ikke hvilken retning å handle. Det er riktig, det gjør det ikke. Du bør handle i begge retninger gitt muligheten. Hvilken er indikatorens streikfrekvens Det er ingen streikrate Indikatoren forteller ikke hvilken retning som skal handles, fordi det er umulig å forutsi utfallet av den neste linjen. Indikatoren viser hvor mye det er rimelig å betale for både anrops - og puteringsalternativer. Gitt muligheten, bør du handle begge retninger. Hva er oscillatoren for oscillatoren viser retningen til alle stolper i diagrammet og to bevegelige gjennomsnitt som viser markedstendensen. Hvis hovedlinjen er over signallinjen, er markedet bullish og vice versa. Du kan bruke denne informasjonen til å foreta skjønnsmessige beslutninger. Behandler du binære alternativer Nei, jeg handler ikke binære alternativer. Jeg foretrekker faktisk handel fordi 1) Jeg kan la overskuddet løpe i dager, uker eller måneder etter eget skjønn, 2) Jeg har mye mer kontroll over min handel og 3) Avkastningen på min personlige tid er mye høyere. Imidlertid kan jeg til slutt bruke alternativer for å sikre mine posisjoner. Relaterte produkter

Comments

Popular posts from this blog

Binære Alternativer Trading Strategier 2014 Chevy

Forex Fabrikken Kabel Forumet

Forex Flagg Formasjon